loading...

دستگاه حضور و غياب

انواع دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي - دستكاه حضور و غياب ارزان - دستگاه حضور غياب

بازدید : 289
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

امروز با مقاله اي ديگر از سايت دستگاه حضور غياب فراتكنو در خدمت شما هستيم تا با راه كار هاي اصلاح و برخورد با كارمندان بي انضباط بيشتر آشنا شويم.در ابتدا اگر بخواهيم به شباهت رابطه ي بين كارمندان و مشتريان اشاره كنيم ،كارمندان در جايگاه خود بـه عـنـوان نـوع ديـگري از مشتري يا همان خريدار تعريف مي شوند.شايد اين صحبت بر ايتان عجيب باشد ولي تفاوت يك كارمند با خريدار در اين است كه شـمـا يـك موقعيت شغلي را به آن ها مي فروشيد. به هر حال اين كار هم در نوبه خود نوعي تجارت است. فرض كنيد زمينه كاري شما اتوماسيون اداري است و مي خواهيد يك دستگاه حضور غياب را بفروشيد، همان طور كه ارتباط طولاني و خوب با يك مشتري ثابت، مي تواند سود خوبي به شما برساند با كارمندان هم همين مسئله صدق مي كند كه هر چه بهتر با آن ها كنار بياييد در نتيجه معامله بهتري نيز خواهيد داشت.
اما در اين بين كارمندان بي انضباطي وجود دارند كه شايد كمي برايتان مشكل ساز شوند كه اگر وب سايت فراتكنو را دنبال كرده باشيد در مقاله اي مجزا درباره ي كارمندان مشكل ساز مقاله اي مطرح شد در اين قسمت مي خواهيم راه كار هايي را براي مقابله با كارمندان بي انضباط و بي مسئوليت را برايتان بيان كنيم.

راه حل بي انضباطي و بي مسئوليتي كارمندان :

۱-در قدم اول بايد اين مسئله را در نظر داشته باشيد كه گاهي اوقات مشكل از نوع مديريت است كه باعث بي مسئوليتي كارمندان مي شود كه قطعا اگر اين بي مسئوليتي و بي انضباطي كارمندان ادامه يابد نمي توانيد كار را پيش ببريد. بنابراين براي بهبود شرايط كاري بايد خوب فكر كنيد مشكل از كجاست؟ مشكلات كاري را سعي كنيد در محيط كاري با بحث و گفت و گو با كارمندان به صورت مودبانه و دوستانه حل كنيد. اين راه حل مناسبي براي بهبود اوضاع كسب و كار شما خواهد بود. در ضمن اين نكته را در نظر داشته باشيد كه مشكل از جانب شما نباشد و مديريت شما از كم و كاستي هايي برخوردار نباشد كه باعث بي انضباطي يا بي مسئوليتي كارمندان شود.
۲- روش ها و راهكار هاي گوناگوني در زمينه مديريت منابع انساني در محيط كار وجود دارد. از جمله آن ها، ارزيابي عملكرد كاركنان مي باشد كه به نوبه خود بسيار حائز اهميت و در خور توجه است. به همين دليل كمي دقيق تر بايد به اين موضوع بپردازيم. براي رسيدن به يك عدالت در نحوه سنجش عملكرد كاركنان، در هر سطحي بايد ارزيابي دو طرفه و دوستانه يعني مديران از كاركنان خود و كاركنان از مديران و رواساي قسمت خود صورت گيرد. اين روش مي تواند مناسبات بين آنها را بهبود ببخشد و نظر كاركنان نسبت به مديريت را تغيير دهد. در واقع با پيگيري مسئوليت ها دليلي وجود ندارد كه شخصي از كار هاي موظف شده به او كناره گيري كند يا براي آن كار انجام نشده توجيحي داشته باشد.
۳- يكي ديگر از روش هاي كنترل نظم و از بين رفتن بي تفاوتي، تقسيم قدرت و اجازه دادن به كاركنان براي تصميم گيري بر اساس سطح مسئوليت آن ها مي باشد كه موجب همكاري و مشاركت كاركنان در پيشرفت مجموعه و سازمان، به سمت هدف هاي شركت مي باشد. مشاركت كاركنان در بعضي از تصميم گيري ها باعث كاهش اختلاف در نظرات و همچنين باعث نزديك تر شدن نظرات مديران و كاركنان مي شود. مشاركت در تصميم گيري باعث مي شود كه انگيزه هر شخص با توجه به صحبتي كه مطرح شده براي انجام كار بهتر افزايش پيدا كند و ارزيابي عملكرد كاركنان با دقت بيشتري انجام شود. در كل با تقسيم منظم مسئوليت ها بين مديران و كارمندان انگيزه كاري بيشتر مي شود.
۴- اكثر افراد بي مسئوليت و راحت طلب در پي يافتن راهى مناسب براى پياده سازي طرز تفكر خود هستند. لذا اين افراد مشاغلى را انتخاب مى‏كنند كه ممكن است موقتى و شايد كوتاه باشد زيرا در جستجوي موقعيتى هستند كه بتوانند خود را مجدد مورد ارزيابى قرار دهند تا شغلى راحت و بى دردسر برمى گزينند و در پى مشاغل كم زحمت هستند تا فرصت خيال پردازي هاى خود را نيز داشته باشند. بنابراين توجه داشته باشيد مشاغل خاصى هستند كه بدون شك پس از مدت كوتاهى كارمند از كار دلسرد مى‏كنند،اما كاركنانى هم هستند كه از انجام همان كار لذت مى‏برند ، پس مسئله اصلى در قسمت انتخاب افراد درست و متناسب باشغل شما بسيار مهم مي باشد.
اميدوارم اين مقاله كه از وب سايت حضور و غياب فراتكنو كه با موضوع كارمندان بي نظم و بي مسئوليت مطرح شد برايتان مفيد واقع شود.

بي نظمي و بي مسئوليتي كارمندان

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 1910
  • بازدید کلی : 51163
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه