loading...

دستگاه حضور و غياب

انواع دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي - دستكاه حضور و غياب ارزان - دستگاه حضور غياب

بازدید : 91
چهارشنبه 19 آذر 1399 زمان : 16:31

سیستم کنترل تردد یکی از سیستم های امنیتی و البته ضروری برای سازمان های مهم و حتی مدارس برای حضور و غیاب می باشد و برای فهمیدن این که چه کسی در آن مکان بوده و چه کسی نبوده است، کاربرد بسیار مهمی دارد.

نحوه کار سیستم کنترل تردد

سیستم کنترل تردد در اکثر مکان ها به صورت دستگاه دستگاه حضور و غیاب روی درب کارخانه، سازمان ها و مدارس نصب می شود و افرادی که می خواهند وارد یا خارج شوند باید یا کارت خود را روی آن بگذارند یا کارت خود را روی دستگاهی که کنار این سیستم قرار دارد بکشند و یا کد که حاوی چند رقم است را روی این سیستم وارد کنند تا بتوانند اجازه ورود یا خروج بگیرند.
هر سیستم حضور و غیاب ، اپلیکیشن حضور و غیاب مخصوص به خود را دارد و باید برای هر کنترلر ( سیستم کنترل تردد متصل شوند به درب از دستگاه کنترلر بهره می گیرند) نرم افزار مخصوص به خودش را داشت؛ اما همه آن ها به یک سرور متصل هستند و ممکن است یک سرور صد ها سیستم کنترل تردد را اداره کنند.
یکی دیگر از نحوه های کار سیستم کنترل تردد به صورت ویدیویی می باشد؛ یعنی صاحب سازمان، کارخانه و مدرسه می تواند از مانیتور مشاهده کند که چه کسی وارد می شود و چه کسی خارج و اگر افراد غیر مرتبط وارد شدند، آلارم این دستگاه ویدیویی حضور و غیاب فعال می شود و تا زمانی که صاحب آن مکان نخواهد، غیر فعال نخواهد شد.

دستگاه حضور و غیاب

.

دستگاه حضور و غیاب ارزان

دستگاه حضور و غیاب ارزان در بازار ایران وجود دارد اما دقت داشته باشید که این دستگاه ها نسبت به پولی که می پردازید کیفیت ارائه می دهند و ممکن است دچار اتصالی های داخلی و … شوند که با توجه به حساس بودن کار نمی توان گفت انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
همانطور که می دانید سیستم حضور و غیاب کار حساس و مهمی را انجام می دهد و اگر اشتباه کند ممکن است برای مدتی آن سازمان یا هر مکان دیگری که از آن استفاده می کنید دچار بهم ریختگی و تزلزل شود.
پس سعی کنید کیفیت را در اولویت خود قرار دهید و پول خوبی را بابت کیفیت آن بپردازید. قطعا دستگاه حضور و غیاب ارزان کارایی خوبی را ارائه می دهد و می تواند نیاز های شما را رفع کند، اما مطمئنا به کیفیت و مرغوب بودن دستگاه حضور و غیاب با قیمت بالا تر نخواهند بود و نمی توان گفت انتخاب بهتری نسبت به آن ها خواهد بود.
شما می توانید در مدارس و جا هایی که آن قدر این سیستم مهم نیست از دستگاه حضور و غیاب ارزان استفاده کنید و نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نباشید. اما توصیه می کنیم برای سازمان های مهم و امنیتی که نیاز به امنیت بالایی دارند، از دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت استفاده نکنید و کیفیت بالا تری را برگزینید. همانطور که می دانید سیستم حضور و غیاب ( کنترل تردد ) دارای انواع متفاوتی است و در ادامه انواع سیستم کنترل تردد را به شما خواهیم گفت.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

برای استفاده از دستگاه حضور و غیاب کارتی تمام پرسنل و کار کنان شما نیاز به داشتن یک کارت تردد برای ورود و خروج می باشند و دستگاه کارت خوانی روی درب یا هر جا که بخواهید نصب خواهد شد.
پرسنل و کارمندان برای ورود باید کارت خود را که روی آن حاوی اعداد و ارقامی است را روی کارت قرار دهند و یا کارت را به صورت عمودی روی آن بکشند و دستگاه بعد از تشخیص دادن اعداد و ارقام، اجازه ورود به پرسنل اداره، سازمان و … را که از قبل خود شما مشخص کردید، می دهد؛ در غیر این صورت دستگاه آژیر هشدار می کشد و شما خود تان باید سراغ دستگاه بروید و ببینید که به چه دلیل صدای آن در آمده است، تا زمانی هم که به دستگاه دستور سکوت ندهید، به صورت مداوم آژیر می کشد.

دستگاه کنترل تردد رمزی

دستگاه کنترل تردد رمزی جزو آن دستگاه های رایج در کشور ایران است و می توان گفت پر استفاده ترین دستگاهی است که مدیران و صاحبان سازمان ها از آن استفاده می کنند. از این دستگاه در بانک ها نیز استفاده می شود و برای دسترسی به حساب های ایمیل، حساب های رمزی و حساب های کارتی کاربرد دارد و تنها انتخاب بانکداران نیز همین دستگاه کنترل تردد رمزی می باشد.
این دستگاه راحت ترین دستگاه برای پرسنل می باشد و به راحتی با وارد کردن رمز یا پین خود می توانند احراز هویت خود را انجام دهند و وارد شوند؛ اما همین دستگاه می تواند برای پرسنل و کارمندان سازمان و … دردسر ساز شود. در صورتی که کارمندی پین یا رمز خود را فراموش کند، به راحتی قابل برگرداندن نیست و دردسر های زیادی درست می شود. لازم به ذکر است تا زمانی که رمز و پین خود را نزند، اجازه ورود به سازمان را نخواهد داشت.
اما مهم ترین مشکل امنیتی این دستگاه را پرسنل و کارمندان با گفتن رمز و پین خود به یکدیگر و … می سازند. به همین دلیل است که باید هر چند وقت یک بار رمز و پین همه پرسنل به صورت کلی تغییر کند و همین امر موجب از یاد رفتن رمز های عبور می شود.

دستگاه کنترل تردد بیومتریک

دستگاه کنترل تردد بیومتریک امن ترین دستگاه کنترل تردد می باشد و با چهره یا اثر انگشت قابل احراز هویت است. همین امر سبب شده است تا امن ترین سیستم کنترل تردد لقب بگیرد و برای سازمان های فوق امنیتی از آن استفاده شود. طبیعی است این دستگاه از بقیه دستگاه حضور و غیاب کارتی و دستگاه کنترل تردد رمزی گران قیمت تر و البته امن تر باشد و ضعف چندانی نداشته باشد.

.
این دستگاه با اثر انگشت و اکثرا اسکن کردن چشم کار می کند و از این رو به رایج ترین دستگاهی تبدیل شده است که می توان در بازار ایران مشاهده کرد. پیشنهاد ما هم خرید دستگاه کنترل تردد بیومتریک ( تشخیص اثر انگشت و چهره ) برای سازمان های امنیتی و مکان هایی که امنیت در آن جا اولویت اول است می باشد.

بازدید : 164
پنجشنبه 10 مهر 1399 زمان : 11:19

نکات متعددی پیرامون موضوع دستگاه حضور و غیاب وجود دارد که هر کسی برای آشنایی با این دستگاه و تکمیل اطلاعات خود قبل از خرید، نیاز به آگاهی نسبت آن‌ها دارد. در این مقاله به بررسی و توضیح این نکات خواهیم پرداخت. در ابتدا صحبت را با معرفی سامانه حضور و غیاب شروع می‌کنیم.

سامانه حضور و غیاب

امروزه یکی از نیازهای اساسی مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها، کنترل دقیق ساعات کاری پرسنل خود و محاسبه‌ی صحیح کارکرد و بهره‌وری و حقوق و مزایای آن‌ها بر اساس همین ساعات کاری است. در گذشته از سیستم‌های ابتدایی مانند ثبت دفتری ساعات ورود و خروج کارمندان برای محاسبه‌‌های آخر ماه استفاده می‌شد. ولی ایراد بزرگ این روش‌های قدیمی، امکان ثبت ساعات غیر واقعی و دخل و تصرف‌های این‌چنینی کارمندان بود که در اغلب نهادها به مراتب اتفاق می‌افتاد و موجب پایمال شدن حق و حقوق واقعی عده‌ای می‌گردید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت یک سامانه حضور و غیاب هوشمند، این مشکلات برطرف شده و هر فردی به میزان کارکرد واقعی خود، حقوق و مزایا دریافت می‌کند.

اکنون دیگر سامانه حضور و غیاب به یکی از ملزومات اداری تبدیل شده است. حتی بعضی از شرکت‌های بیمه‌ نیز به اطلاعات ثبت شده توسط این سیستم استناد می‌کنند. سامانه حضور و غیاب به کارفرمایان و مدیران امکان محاسبه دقیق ساعات کاری پرسنلشان را می‌دهد. با این سامانه می‌توان به راحتی به زمان کار و اضافه‌کاری کارکنان دسترسی پیدا کرد و حقوق و مزایای آن‌ها را بر اساس همین اطلاعات به‌طور دقیق محاسبه نمود.

راهنمای خرید سامانه حضور و غیاب
راهنمای خرید سامانه حضور و غیاب

قیمت دستگاه حضور و غیاب

قیمت دستگاه حضور و غیاب به نوع و مدل آن بستگی دارد. همانطور که می‌دانید این دستگاه‌ها به انواع رمزی، کارتی، انگشتی و تشخیص چهره‌ای تقسیم می‌شوند. طبیعتاً هرچه امنیتی که دستگاه ارائه می‌دهد بالاتر باشد، قیمت آن هم بیشتر است. برای مثال مدل‌هایی که فقط از طریق وارد کردن رمز و خواندن کارت، تردد کارمندان را کنترل می‌کنند قیمتی پایین‌تر از مدل‌های اثر انگشتی و تشخیص چهره‌ای دارند. زیرا در این مدل‌ها امکان ثبت ورود یک کارمند توسط شخص دیگری وجود ندارد و تنها با چهره یا اثر انگشت خود فرد، ورود یا خروجش ثبت می‌شود. البته مدل‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر این محصولات، توانایی پشتیبانی همه‌ی این موارد یعنی تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و کلمه عبور را دارا می‌باشند.

خرید دستگاه حضور و غیاب
خرید دستگاه حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

همانطور که گفتیم امروزه اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها از دستگاه حضور و غیاب برای کنترل تردد کارمندان به محل کارشان استفاده می‌کنند. اما سؤالی که پیش می‌آید این است که در خصوص مواردی که پرسنل و کارمندان بیرون از محیط اداره یا شرکت کار می‌کنند چطور می‌‌توان بر ساعات کاری و حضور یا عدم حضور آن‌ها بر سر کارشان نظارت داشت؟ به‌خصوص با شرایطی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده و تعداد کسانی که از منزل کار می‌کنند را به شدت افزایش داده، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده است. برای رفع این نیاز، اپلیکیشن‌‌های حضور و غیاب طراحی و به بازار عرضه شدند.

این سامانه حضور و غیاب در واقع یک اپلیکیشن حضور و غیاب مبتنی بر وب و موقعیت مکانی یا همان Location است که به وجود دستگاه حضور و غیاب نیازی ندارد.

یکی از امکانات گوشی‌های موبایل هوشمند، قابلیت پیدا کردن موقعیت و مکان دقیق با استفاده از سیستم GPS است. مهندسین برنامه نویس با تکیه بر این تکنولوژی، اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین را ارائه دادند. این سامانه، نیازی به وجود دستگاه حضور و غیاب نداشته و به جای آن یک اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل هر یک از کارمندان نصب می‌گردد. ابتدا محدوده‌های مورد نظر که هر کارمند مجاز به ثبت تردد در آن‌هاست مشخص و تعریف شده و در ادامه با حضور هر یک از کارمندان در آن موقعیت مکانی، و با خود اظهاری کارمندان از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی، ورود یا خروج آن‌ها به ثبت می‌رسد. این اپلیکیشن،‌ امکان کنترل تردد کارمندان را در هر نقطه‌ای از شهر، کشور و یا حتی کل دنیا بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب فراهم می‌آورد.

بعضی از این اپلیکیشن‌ها نیز به منظور امنیت بیشتر، ‌برای احراز هویت فرد تکنولوژی تشخیص چهره یا اثر انگشت گوشی را نیز مورد استفاده قرار می‌دهند.

از مزایای سامانه حضور و غیاب آنلاین این است که کارفرما در هر مکان یا زمان و با هر نوع وسیله ارتباطی که در اختیار دارد تنها با اتصال به اینترنت می‌تواند وارد پنل اپلیکیشن مجموعه خود بشود و بر کلیه‌ی اطلاعات مربوط به تردد پرسنل نظارت داشته باشد.

بهترین دستگاه حضور و غیاب

اگر شما هم مدیر یک مجموعه یا سازمان یا کارفرمای یک بخش خصوصی هستید و قصد خرید دستگاه حضور و غیاب برای مجموعه‌ی خود را دارید، حتماً ادامه‌ی این مطلب را مطالعه کنید.

طبیعی است که بخواهید برای کنترل تردد پرسنل خود، بهترین دستگاه حضور و غیاب را خریداری کنید. اما چگونه مشخص می‌شود که یک دستگاه بهترین است یا خیر؟

برای انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. یکی از این نکات کارآیی‌ای است که از دستگاه انتظار دارید. همچنین ظرفیت تردد و ظرفیت ثبت کاربر و تناسب آن با تعداد پرسنل مجموعه شما، باید مورد توجه قرار گیرد. هنگام خرید این دستگاه در رابطه با قابلیت اتصال به اپلیکیشن حضور و غیاب را نیز حتماً بررسی کنید. علاوه بر این موارد، درباره‌ی گارانتی و خدمات پس از فروش محصول نیز از فروشنده سوال کنید.

بهترین دستگاه حضور و غیاب
بهترین دستگاه حضور و غیاب

هنگام خرید به معتبر بودن برند دستگاهی که قصد خریداری آن را دارید نیز توجه کنید. امروزه با توجه به افزیش تقاضا و استقبال خوب شرکت‌ها، برندهای متنوعی به تولید دستگاه‌های حضور و غیاب پرداخته‌اند. یکی از این برندها، برند فراتکنو است که علاوه بر تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته، خدمات پس از فروش خوب و مناسبی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

علاوه بر بحث معتبر بودن برند، فاکتورهایی وجود دارد که یک دستگاه را به بهترین دستگاه حضور و غیاب تبدیل می‌کند. از جمله‌ی این فاکتورها می‌توان به مواردی مانند کیفیت تصاویر اسکن شده، سرعت پردازش، تعداد خطا در اسکن و امنیت در گرفتن خروجی اشاره کرد.

کیفیت تصاویر اسکن شده به دوربین به کار رفته در دستگاه و الگوریتم مورد استفاده در نرم افزار دستگاه وابسته است. هرچه کیفیت این دو بالاتر باشد، کیفیت اطلاعات دریافتی و دقت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. سرعت پردازش هم با نرم افزار دستگاه و روش‌های اسکن در آن، مشخص می‌شود. تعداد خطا در اسکن به بخش خاص بستگی نداشته و در واقع عملکرد کلی دستگاه را مورد سنجش قرار می‌دهد. و در نهایت موضوع گرفتن خروجی و دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات دستگاه، موضوعی بسیار مهم و حیاتی بوده و اغلب مشتریان این فاکتور را مهم‌ترین فاکتور یک دستگاه حضور و غیاب می‌دانند. زیرا هر مدیری نیاز دارد که از امنیت و غیرقابل دسترس بودن اطلاعات سیستم خود، مطمئن و آسوده خاطر باشد.

بازدید : 180
يکشنبه 23 شهريور 1399 زمان : 12:02

دستگاه ردیاب

در ابتدا باید به یک سوال پاسخ دهیم، که چرا مردم از ردیاب کوچک شخصی استفاده می کنند؟ در پاسخ باید گفت که ردیاب شخصی کاربرد های مختلفی دارد به عنوان مثال، برای ردیابی دارایی ها، کودکان، حیوانات خانگی و ... . با یک تلفن همراه با برنامه مجازی شما قادر خواهید بود از اتفاقات پیش آمده در کمترین زمان باخبر شوید.

ردیاب کوچک
ردیاب کوچک

ردیاب کوچک و شخصی کاربرد های فراوانی به همراه دارد به عنوان مثال، والدین می توانند کودکانی که در خارج از خانه بازی می کنند را ردیابی کنند. والدین می توانند یک زمین مخصوص (یک منطقه مشخص) را به ردیاب نشان دهند، که هنگام عبور کودک از آن منطقه والدین را آگاه می کند. به عنوان مثال، وقتی کودکان در یک پارک نزدیک خانه بازی می کند، والدین می توانند وسعت زمین را به عنوان مرز پارک قرار دهند. وقتی کودک در نزدیکی منطقه مرز پارک می رود، در این زمان والدین هشدار می گیرند.

علاوه بر این برخی از ردیاب های شخصی مجهز به مانیتور ضربان قلب یا سایر سنسورهای مختلف مانند مانیتور فشار خون کوچک هستند، که می تواند در مواقع اضطراری به افراد مسن کمک کند. هنگامی که چنین شرایط اضطراری رخ دهد، ردیاب به فرد مورد نظر هشدار خواهد داد.

ردیاب کوچک در اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شود، برخی از آنها فوق العاده کوچک هستند که گاهی اندازه آنها به یک سکه کوچک شبیه است و به راحتی می توانید آن را مخفی کنید و به همه جا ببرید. و گاهی نیز اندازه آنها نسبتا بزرگ است که معمولا از آنها برای ردیابی اماکن و خودرو استفاده می کنند.

نحوه خرید و استفاده از ردیاب کوچک بسیار آسان است، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است؛ محصول مورد نظر را به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری کنید، سپس برنامه مورد نظر را بر روی تلفن همراه، تبلت، یا کامپیوتر بارگیری کنید، بعد از این مرحله منطقه مورد نظر را بر روی نقشه مشخص می کنید تا کار به پایان برسد و ردیاب شما شروع به کار کند. ردیاب های شخصی معمولا۱۰ الی ۲۰ روز باتری دارند و برای شارژ آنها از شارژ بی سیم QI یا شارژ USB-C استفاده می شود. البته این موارد به نوع و مدل ردیاب شخصی بستگی دارد.

جی پی اس خودرو
جی پی اس خودرو

خرید ردیاب کوچک ارزان قیمت؟

برای خرید ردیاب کوچک با قیمت ارزان و نیز مقرون به صرفه، بهتر است به مراکز فروش ردیاب، نمایندگی های فروش و یا کارخانجات تولیدی مراجعه کنید. البته این یک نوع روش خرید است، علاوه بر این شما اگر زمان لازم برای مراجعه به کارخانه و یا مراکز فروش را ندارید بهتر است از روش اینترنتی خرید ردیاب استفاده کنید.

خرید اینترنتی ردیاب کوچک مزیت های زیادی نسبت به خرید سنتی آن دارد، با گسترش و پیشرفت صنعت آی تی در سال های اخیر، شاهد فعالیت وب سایت های بسیاری در زمینه فروش انواع ردیاب شخص و ردیاب خودرو در فضای مجازی هستیم، شما در این فضا به تمامی فروشگاه های ارائه کننده ردیاب دسترسی دارید، به راحتی می توانید مدل های مختلف و نیز قیمت محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید و تصمیم خوبی برای خرید بگیرید.

علاوه بر دسترسی به تنوع گسترده ای از ردیاب ها، خرید ردیاب به صورت اینترنتی باعث گردید تا در زمان و نیز هزینه خرید به شدت کاهش پیدا کند. شما در این روش قادر هستید از تخفیفات ارائه شده نیز استفاده کنید و تا حد ممکن در خرید خود صرفه جویی داشته باشید.

توجه داشته باشید که اعتماد کردن به تمامی فروشگاه های عرضه کننده ردیاب کوچک می تواند مشکل آفرین باشد. به دلیل این که برخی از فروشندگان از موقعیت پیش آمده سوء استفاده کرده و در صدد سودجویی بیشتر هستند. توصیه ما خرید از مراکز معتبر به خصوص نمایندگی است.

ردیاب کوچک
ردیاب کوچک

توجه داشته باشید که با استفاده از این فناوری، دیگر هرگز مجبور نخواهید شد چیزی را از دست دهید. ردیاب ها از اکثر حوادث پیشه رو جلوگیری می کنند و به شما امکان می دهند تا از دارایی و اعضای خانواده خود به خوبی محافظت کنید.

ردیاب کوچک برای کاربردهای مختلفی طراحی و تولید می شود به عنوان مثال:

§ ردیاب خودرو

§ ردیاب کودکان و اعضای خانواده

§ ردیاب سالمندان

§ ردیاب بیماران آلزایمری

§ ردیاب حیوانات

§ و ...

تفاوت جی پی اس خودرو و دستگاه ردیاب؟

خرید ردیاب
خرید ردیاب

ردیاب کوچک به دلایل مختلف قابل استفاده هستند. معمولاً از آنها برای ایمن نگه داشتن عزیزان مانند کودکان و افراد مسن خانواده استفاده می شود اما از آنجا که سبک و هوشمند هستند، مردم از ردیاب های شخصی کوچک برای مراقب از وسایل نقلیه و دارایی های خود نیز استفاده می کنند.

ردیاب های خودرو معمولا از سیستم جی پی اس برای ردیابی پیدا کردن موقعیت خودرو استفاده می کنند و نمی توان تفاوتی را بین آنها قائل شد، اما آنچه در مورد جی پی اس بسیار جالب است، این است که اندازه آنها آنقدر کوچک است که تقریباً برای هر چیزی قابل استفاده هستند به خصوص خودرو ها و سایر لوازم با ارزش.

از مهمترین قابلیت های جی پی اس خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

§ سایز و وزن دستگاه متناسب با نیاز خریدار بوده و معمولا نسب به سایر محصولات مشابه سبک تر و کوچک تر هستند

§ امکان مشخص کردن یک محدوده جغرافیایی( با خروج از این محدوده دستگاه شرع به فرستادن پیغام به گیرنده می کند)

§ قابلیت حفظ و ذخیره اطلاعات تا ۳ سال

§ دارای آنتن دهی داخلی بسیار قوی و نیز بدون کابل

§ از یک باتری داخلی پر قدرت بهره می برند و معمولا تا ۱۴ ساعت قابلیت ذخیره نیرو دارند

§ برای نصب به بدنه خودرو از یک آهنربای بسیار قوی استفاده شده است

§ امکان ردیابی لحظه به لحظه توسط موبایل، کامپیوتر و وب پنل برای کاربران وجود دارد

§ در برخی از مدل ها امکان شنود واضح صدای محیط وجود دارد

§ امکان ارسال اطلاعات موقعیت مانند، آدرس پستی، نام شهر، خیابان و ...

§ و ...

ردیاب خودرو
ردیاب خودرو

بازدید : 245
يکشنبه 16 شهريور 1399 زمان : 12:34

نصب دزدگیر ماشین و راهنمای نصب آن

همانطور که درمقاله قبلی با نصب دزدگیر ماشین و راهنمای نصب آن آشنا شدید، دراین مقاله تصمیم گرفته ایم که بر دانش های شما دوستان عزیز در مورد بهترین دزدگیر ماشین بیفزاییم و این مقاله را مبحثی کامل تر از مقاله قبل به شما ارائه دهیم.

پس ازفراهم کردن وسایل موردنیاز نصب دزدگیرماشین و آشنایی با برق خودرو جهت نصب آن تا جایی که ممکن است از فرد آموزش دیده و دارای مهارت کافی کمک بگیرید.

همه ما برایمان اتفاق افتاده است که اتومبیل خود را برای مدتی و انجام کارهای شخصی در گوشه ای ازخیابان رها کرده ایم و به امید اینکه هیچگونه اتفاقی برای آن نیفتد به دزدگیر آن اکتفا می کنیم.

بسیاری ازسرمایه های شخصی ما توسط همین دزدگیر ماشین نگهداری ومحافظت می شوند, پس باید در انتخاب بهترین دزدگیر ماشین دقت لازم را به عمل آوریم. بسیاری از ما درجلسه ای حضورداریم و بی دغدغه برای کنترل خودرو خود از پنجره نگاهی به آن میندازیم.

دزدگیر ماشین
دزدگیر ماشین

باید از این فکر روزی خلاص شویم و آن هم نصب دزدگیر ماشین است. زمانی که خودروها تولید شدند، به فکر سارقین افتادند که این سرمایه های بزرگ را چگونه تصاحب کنند. سارقین آن ها را اسقاط کنند و از آن ها پول به دست آورند.

دلایل استفاده ازبهترین دزدگیرها

بگذارید آماری از ایالات متحده به شما بدهم که درهر 20 ثانیه، شیشه های یک خودرو شکسته می شوند پس باید بدانید که درکشور ما وضعیت شاید بدتر باشد.

دزدگیر خودرو به همراه نوعی سنسوری است که به آژیر مخصوص متصل است، این سنسور به قدری حساس است که به محض احساس خطر محرک آژیر فعال می شود. بنابراین یک دزدگیراز یک سنسوریا حسگر، یک آژیربرای اعلام صدا، یک گیرنده رادیوی برای کنترل بی سیم، یک باتری ویک واحد کنترل کامپیوتری برای جستجوی عوامل خطر تشکیل میشود.

انواع دزدگیر ماشین ها شامل دزدگیر ماشین سیم کارت خودرو، دزدگیر تصویری و غیر تصویری تقسیم بندی می شود.

در نوع سیم کارت خور آن که جدیدترین نوع است، به تلفن همراه شما متصل می شود و با موبایل شما تماس برقرار می کند و شما را با خبر می کند.

نوع تصویری آن به گونه ای است که نمایشگر بر روی ریموت وجود دارد و با کمک ویبره به راننده اتومبیل هشدار می دهد. این نوع دزدگیرها جزو بهترین دزدگیر ماشین به حساب می روند و خریداران دربازار طرفداران ویژه ای دارد.

از قابلیت های برخی از مدل های تصویری

امکان استارت زدن خودرو از راه دور، امکان روشن شدن بخاری یا کولر خودرو از راه دور، باز شدن درب خودرو، با نزدیک شدن به آن و بسته شدن درب خودرو با دور شدن به آن و دارا بودن قفل کودک خودکار را می توان نام برد.

درمدل غیر تصویری

دیگر خبری از نمایشگر نمی باشد و با صدای بوق اعلام هشدار می کند.

همانطور که قبلا گفته شد خودرو ها اهداف خوبی برای دزدان هستند. به طوری که سالانه بیش از 21 میلیون خودرو به سرقت می رود. برای همین تن ها فکر و مهم ترین آن برای ما حفظ امنیت آن و جلوگیری از سرقت آن است.

گرانترین دزدگیر ماشین
گرانترین دزدگیر ماشین

در سال های گذشته دزدگیرهای ساده ریموت دار تنها انتخاب خریداران بودند. اما به دلیل گسترش تکنولوژی و با ردیابی افراد و وجود دوربین مداربسته انواع این دزدگیرها تغییر زیادی کرده است.

نکاتی برای خرید بهترین دزدگیر ماشین

برای خرید یک دزدگیر خوب و ارزان قیمت به مدل ماشین و دزدگیر آن توجه کنید. بسیاری از اتومبیل ها را می توان با یک دزدگیر ساده مراقبت کرد و اصلا لازم نیست پول زیادی برای خرید گرانترین دزدگیر ماشین صرف کنیم.

نکته قابل توجه خرید و نصب دزدگیر ماشین برد آن دزدگیر است. در پایان به ضمانت دزدگیر دقت کنید و اقدام به نصب دزدگیر اتومبیلی کنید که برای تعمیر و تعویض آن مشکلی نداشته باشید.

اکنون با توجه به افزایش آمار سرقت اتومبیل باید به فکر ارتقا بهترین دزدگیرهای ماشین باشیم. به نحوی که آن ها را به جی پی اس مجهز کنیم.

بسیاری از دزدگیر های ارزان قیمت را به روی ماشین خود نصب می کنیم اما حفظ آن ها در زمان سرقت عمل می کنند و فقط وظیفه اطلاع رسانی به صاحب ماشین را در زمان سرقت به عهده دارند و آن هم گاهی به صورت ناقص صورت میگیرد.

وقتی که خودرو به سرقت می رود، عملا نمی توان کار مفیدی انجام داد. وقتی دزدگیر به جی پی اس مجهز باشد می توان آن را در هر جای کره زمین پیدا کرد و موقعیت دقیق آن را به ما نشان دهد. درصورتی که شما از دزدگیرهای جی پی اس داری که در بدنه خودرو مخفی می شوند استفاده کنید، امکان سرقت آن را به حداقل برسانید.

اگر خودروی شما قیمت بالایی دارد و مراقبت از آن برای شما بسیار مهم است، پیشنهاد می‌کنیم این نوع از دزدگیرهای خودرو را انتخاب کنید. ردیاب ‌خودرو این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید حتی در صورت وقوع سرقت، آن را مکان‌یابی کنید.

خرید دزدگیر خودرو
خرید دزدگیر خودرو

با خرید دزدگیر خودرو جی پی اس دار شما خواهید توانست از طرق مختلف مثل تلفن همراه یا کامپیوتر خود موقعیت مکانی دقیق خودرو را بر روی نقشه‌های آنلاین پیدا کنید. علاوه بر این دزدگیرهای ردیاب، امکانات دیگری نظیر شنود صدای داخل کابین یا روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور و بسیاری از امکانات دیگر را در اختیار شما قرار خواهند داد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم از آن‌جا که امکانات و قابلیت‌هایی که لازم است یک دزدگیر خودرو داشته‌ باشد، بسته به نوع ماشین و شرایط استفاده از آن متفاوت خواهد بود، برای خرید دزدگیر ماشین یا سایر سیستم‌های امنیتی حتما از طریق فروشگاه‌های تخصصی اقدام کنید تا بتوانید از هزینه‌ای که برای این منظور انجام می‌دهید بیشترین بهره را ببرید.

بازدید : 186
چهارشنبه 12 شهريور 1399 زمان : 16:47

راهنمای خرید دزدگیر اماکن

ممکن است تا به حال بارها و بارها از اطرافیان درباره سرقت منزل یا مغازه ها و فروشگاه ها شنیده باشید یا شاید هم برایتان پیش آمده باشد و یکی از قربانیان سرقت دزدان باشید. دزدگیر اماکن یکی از راه های اساسی برای جلوگیری از سرقت از محل های مختلف می باشد. در سال های اخیر استفاده از دزدگیر اماکن افزایش چشمگیری داشته و افراد برای تامین امنیت منزل، فروشگاه، محل کار یا حتی پارکینگ و مکان های این چنینی ترجیح می دهند از یک راه قابل اطمینان استفاده کنند. به همین دلیل دزدگیر اماکن نیز نسبت به سال های قبل مدل های پیشرفته تر و به روزتری پیدا کرده و انواع مختلف دزدگیر اماکن امروزه ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد دارید برای مغازه یا منزل و یا محل کارتان یک دزدگیر اماکن مطمئن و با کارایی بالا تهیه کنید پس لازم است که ابتدا انواع دزدگیر اماکن را بشناسید و با ویژگی های خاص هرکدام آشنا شوید تا بتوانید دزدگیر مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم تا انواع مختلف دزدگیرها و کارایی هر کدام را توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

انواع مختلف دزدگیر اماکن

شاید تصور کنید دزدگیر به عنوان یک وسیله هشدار دهنده ساختار چندان پیچیده ای ندارد و تفاوتی بین دزدگیرهای مکان های مختلف نیست. اما باید بگوییم خیر! به طور حتم ممکن است دزدگیر منزل با دزدگیر فروشگاهی یا دزدگیر مغازه تفاوت بسیاری داشته باشد و حتی از نظر کارایی، یک نوع از آن ها تاثیر بهتری داشته باشد. حتی گاهی برای برخی مکان ها شاید نیاز نباشد هزینه زیادی صرف کنید و دزدگیر گران قیمت بخرید و تنها با یک دزدگیر هشداردهنده ساده بتوانید امنیت آن محل را تامین کنید. دزدگیرها نیز مانند هر وسیله ای در طول زمان دچار تغییر شده و در مدل های مختلفی ساخته شده است. انواع دزدگیر اماکن شامل موارد زیر است:

  1. دزدگیر هشداردهنده
  2. دزدگیر صوتی تلفن کننده
  3. دزدگیر سیم کارتی
  4. دزدگیر بی سیم

دزدگیر هشداردهنده

دزدگیرهای هشدار دهنده ساده ترین و قدیمی ترین نوع دزدگیرها هستند که هنوز هم در خیلی جاها مورد استفاده قرار می گیرند. این دزدگیرها ساختار ساده ای دارند و نسبت به سایر دزدگیرها ارزان قیمت تر نیز می باشند. دزدگیر اماکن آژیری از چندین حسگر حرکت (برای کنترل حرکت در محیط)، یک سیستم کنترل مرکزی، و یک بوق هشدار تشکیل شده است. عملکرد دزدگیر هشدار دهنده به این صورت است که در صورت مشاهده هر گونه حرکت در منطقه کنترل حسگرها، این حرکت توسط سنسورها و از طریق ارسال سیگنال ها از طریق سیم به سیستم فرمان مرکزی هشدار داده می شود، سپس آژیر خطر به صدا درآمده و از این طریق افراد را از اقدام به سرقت یا حرکت های مشکوک با خبر می کند. هر چند این دزدگیرها ارزان قیمت هستند و به عنوان دزدگیر منزل یا دزدگیر مغازه نیز می توانند استفاده شوند و درصد خطای کمی هم دارند اما زمانی که صاحب منزل یا مغازه در محدوده ای نباشد که صدای هشدار دزدگیر را بشنود، این دزدگیر چندان کارایی نخواهد داشت، از طرفی معمولا این نوع از دزدگیر اماکن ها به دلیل دارا بودن کابل و سیم هایی که به آن متصل می شود بیشتر در دید قرار می گیرند و امکان قطع شدن آن توسط سارقان یا ایجاد خرابی در آن ها وجود دارد.

دزدگیر صوتی تلفن کننده

دزدگیرهای صوتی تلفن کننده در واقع نوعی از دزدگیر اماکن هشدار دهنده است که قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت را دارد و در صورت احساس حرکت مشکوک میتواند به صاحب منزل یا محل تلفن کند. این نوع دزدگیرها همچنین می توانند یک پیغام صوتی ضبط کنند و از طریق تماس تلفنی اعلام خطر کند. این نوع از دزدگیرها نیز ارزان قیمت هستند و می توانند به عنوان دزدگیر فروشگاهی یا دزدگیر مغازه نیز استفاده شوند. اما همانطور که در دزدگیرهای هشدار دهنده توضیح دادیم این نوع دزدگیرها قابلیت کنترل از راه دور را نداشته و این احتمال وجود دارد که سیم اتصال به خط تلفن نیز توسط سارقان قطع شود.

دزدگیر سیم کارتی

دزدگیر اماکن سیم کارتی در حقیقت مشکل قطع شدن خط تلفن ثابت را حل کرده و برای محیط هایی که خط تلفن ثابت ندارند بسیار کارگشا است. این نوع از دزدگیرها قابلیت استفاده از سیم کارت را دارند و به راحتی می توان از راه دور آن ها را کنترل کرد. در صورتی که خطری در محل وجود داشته باشد مالک از طریق هشدارها و یا پیامکی که از طریق تلفن همراه خود دریافت می کند از وضعیت مطلع می شود و می تواند دوربین مدار بسته، بلندگو و یا سیستم مرکزی را کنترل کند. برای مکان هایی که دسترسی به اینترنت و یا خط تلفن ندارند، برای تامین امنیت و جلوگیری از سرقت استفاده از دزدگیر سیم کارتی بهترین گزینه است.

بازدید : 238
سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 10:43

Faratechno F400‎ Attendance Device

ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 13.5*18 سانتی متر
  • وزن: 432 گرم
  • نحوه شناسایی: اثر انگشت / کارت / رمز عبور
  • ظرفیت ثبت تردد: 100.000
  • قابلیت تعریف اثر انگشت: 3000
  • قابلیت تعریف چهره: ندارد
  • قابلیت تعریف کارت: 10.000
  • نوع کارت: RFID
+ نمایش بیشتر
کیفیت این محصول توسط کارشناسان اینصب تایید شده است.
موجود در انبار اینصب
ضمانت اصالت کالا
گارانتی و پشتیبانی 12 ماهه فراتکنو

نقد و بررسی

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دستگاه های حضور و غیاب به جای ورود و خروج های به صورت دستی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. به طوری که افراد با استفاده از این دستگاه ها می توانند تردد خود را به راحتی ثبت نمایند و همچنین نیازی به برگه های ثبت ورود و خروج و محاسبات دستی و سخت نیست. علاوه بر این نیز نمی توان تقلب کرد و افراد نمی توانند به صورت دلخواه ساعات ورود و خروج خود را ثبت کرد. از این رو دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400، یکی از بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، کارتی و رمز عبور می باشد که محصول ساخته شرکت فراتکنو (Fara Techno) است. این دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی در مراکز اداری و فروشگاهی استفاده می شود و می تواند اثر انگشت افراد را با سرعت و با کمترین خطای ممکن تشخیص دهد. این نوع دستگاه حضور و غیاب علاوه بر ارتباط از طریق پورت شبکه می تواند داده ها را از طریق پورت USB انتقال دهد. از مزایای استفاده از این دستگاه حضور و غیاب می توان به این مورد اشاره کرد که می توان مدیر را تعریف کرد و هر فردی به غیر از وی نتواند به menu های آن دسترسی پیدا کند. این مقاله تحت عنوان آشنایی با دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400 نگارش شده است.

پک دستگاه حضور و غیاب F400

برای هر فرد می تواند 10 اثر انگشت را تعریف کرد که اگر به هر دلیلی از قبیل کثیفی انگشت، زخم شدن انگشت و غیره، وی نتوانست با یکی از انگشت ها تردد خود را ثبت کند با انگشت دیگر بتواند این کار را انجام دهد. روی این دستگاه حضور و غیاب برای هر فرد یک کد کاربری تعریف می شود که تنها متخص به خود همان فرد است.

مشخصات فنی دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400

شایان به ذکر است که برخی از مشخصات فنی این دستگاه حضور و غیاب به شرح زیر می باشد:

  • وزن و ابعاد دستگاه حضور و غیاب مدل F400 به ترتیب 432 گرم و 18*13.5 سانتی متر است.
  • نحوه شناسایی این دستگاه حضور و غیاب به صورت اثر انگشت، کارت بدون تماس و رمز عبور می باشد.
  • این دستگاه دارای سخنگوی فارسی است.
  • این دستگاه حضور و غیاب دارای 4 کلید عملیاتی می باشد.
  • زمان تشخیص این دستگاه کمتر از 0.5 ثانیه است.
  • نوع سیستم عامل دستگاه حضور و غیاب مدل F400، لینوکس می باشد.
  • دستگاه حضور و غیاب مدل F400 دارای گارانتی یکساله می باشد (به جز منبع تغذیه و آسیب دیدگی فیزیکی)
  • منبع تغذیه این دستگاه حضور و غیاب 2 آمپر و 5 ولت می باشد.
  • از جمله اقلام موجود در این دستگاه می توان به کابل USB، آداپتور، پایه، پیچ و رول پلاک اشاره کرد.
  • کیفیت این نوع دستگاه عالی و بدون خطا است.
  • این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی نمی باشد و اندازه صفحه نمایش آن 6.5*4 (2.98 inch) است.
  • این دستگاه حضور و غیاب خروجی رله ندارد.
  • دمای استاندارد این عملکرد بین 0 تا 45 سانتی گراد می باشد.

امید است که این مطلب که از فروشگاه اینترنتی اینصب جهت آشنایی شما عزیزان با دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400 تهیه گردیده است مفید واقع شود.

مشخصات فنی

ابعاد

13.5*18 سانتی متر

وزن

432 گرم

نحوه شناسایی

اثر انگشت / کارت / رمز عبور

ظرفیت ثبت تردد

100.000

قابلیت تعریف اثر انگشت

3000

قابلیت تعریف چهره

ندارد

قابلیت تعریف کارت

10.000

نوع کارت

RFID

زمان شناسایی

کمتر از 0.5 ثانیه

سایز صفحه نمایش

3 اینچ

صفحه نمایش لمسی

ندارد

کلید عملیاتی

4 کلید, مرخصی و ماموریت

سخنگو

فارسی

سیستم عامل

لینوکس

ارتباطات

TCP/IP, USB

خروجی رله

ندارد

باتری داخلی

ندارد

منبع تغذیه

آداپتور 5 ولت 2 آمپر

اقلام همراه

کایل یو اس بی
آداپتور
پایه
پیچ و رول پلاک

سایر مشخصات

همراه با نرم افزار حضور و غیاب و حقوق دستمزد
امکان تعریف 10 اثر انگشت برای هر شخص

بازدید : 223
شنبه 1 شهريور 1399 زمان : 11:16

Faratechno F110‎ Attendance Device

ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 14*19 سانتی متر
  • وزن: 458 گرم
  • نحوه شناسایی: اثر انگشت / کارت / رمز عبور
  • ظرفیت ثبت تردد: 100.000
  • قابلیت تعریف اثر انگشت: 1000
  • قابلیت تعریف چهره: ندارد
  • قابلیت تعریف کارت: 1000
  • نوع کارت: RFID
+ نمایش بیشتر
کیفیت این محصول توسط کارشناسان اینصب تایید شده است.
موجود در انبار اینصب
ضمانت اصالت کالا
گارانتی و پشتیبانی 12 ماهه فراتکنو

نقد و بررسی

دستگاه حضور و غیاب، دستگاهی می باشد که مدیران با استفاده از آن می توانند تردد، ورود و خروج و همچنین مرخصی های افرادی که در شرکت یا سازمان کار می کنند، کنترل کنند و به دلیل ثبت ترددهای افراد از طریق روش های مختلف مانند تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و غیره نیاز به ثبت تردد به صورت دستی نیست و امکان احتمال خطا در آن وجود ندارد. دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F110، یکی از بهترین ، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی می باشد که این محصول با کیفیت ساخته شرکت فراتکنو (Fara Techno) است. این نوع دستگاه حضور و غیاب می تواند حضور و غیاب افراد را در حافظه اصلی ثبت کند و در صورت نیاز به اطلاعات آن توسط کارشناسان می توان از آن برای حل اختلافات حقوقی بین کارمندان و کارفرمایان در هر زمینه ای از جمله حقوق، بیمه، اضافه کاری و غیره کمک گرفت. در هر بار استخراج اطلاعات می توان یک بازه زمانی دلخواه را انتخاب کرد تا یک نسخه کپی از رفت و آمد افراد ارسال گردد. دستگاه حضور و غیاب مدل F110 به دلیل کیفیت، کارایی و همچنین هزینه مناسب آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از این رو این مقاله جهت آشنایی بیشتر شما با دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F110 گردآوری شده است.حضور غیاب

مشخصات فنی دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F110
ابعاد و وزن دستگاه حضور و غیاب مدل F110 به ترتیب 19*14 سانتی متر و 458 گرم می باشد. در این نوع دستگاه امکان شناسایی افراد از طریق اثر انگشت، کارت بدون تماس و رمز عبور وجود دارد و با استفاده از این روش ها افراد می توانند ورود و خروج، مرخصی و یا ماموریت خود را ثبت نمایند. در صورت داشتن سنسور اثر انگشت امکان شناسایی افراد در کمتر از یک ثانیه وجود دارد. در این نوع دستگاه حضور و غیاب می توان برای هر فرد 10 اثر انگشت را تعریف کرد که اگر فرد در صورت کثیف بودن انگشت، زخم شدن انگشت و غیره نتوانست تردد خود را ثبت کند با انگشت دیگر بتواند این کار را انجام دهد. همچنین روی این دستگاه برای هر فردی یک کد کاربری در نظر گرفته است که تنها متخص به همان فرد است.
لازم به ذکر است که در این نوع دستگاه حضور و غیاب علاوه بر ارتباط از طریق پورت شبکه یعنی Ethernet و TCP/IP می تواند داده ها را از طریق پورت USB انتقال دهد. همچنین یکی از مزایای استفاده از این دستگاه حضور و غیاب، می توان مدیر را تعریف کرد و هر فردی به غیر از وی نتواند به menu های آن دسترسی پیدا کند. همچنین menu کاربری این نوع دستگاه حضور و غیاب بسیار آسان است زیرا تمام menu های آن به زبان فارسی می باشد. یکی دیگر از مشخصات فنی جالب دستگاه حضور و غیاب مدل F110، باتری داخلی آن است که در صورت قطعی برق می تواند تا دو ساعت روشن بماند. همچنین سخنگوی این نوع دستگاه حضور و غیاب فارسی و همچنین سیستم عامل آن لینوکس (Linux) است. در پایان لازم است بدانید که این دستگاه دارای گارانتی یکساله می باشد (به جز منبع تغذیه و آسیب دیدگی فیزیکی)

مشخصات فنی

ابعاد

14*19 سانتی متر

وزن

458 گرم

نحوه شناسایی

اثر انگشت / کارت / رمز عبور

ظرفیت ثبت تردد

100.000

قابلیت تعریف اثر انگشت

1000

قابلیت تعریف چهره

ندارد

قابلیت تعریف کارت

1000

نوع کارت

RFID

زمان شناسایی

کمتر از 0.5 ثانیه

سایز صفحه نمایش

2.8 اینچ

صفحه نمایش لمسی

دارد

کلید عملیاتی

مرخصی و ماموریت

سخنگو

فارسی

سیستم عامل

لینوکس

ارتباطات

TCP/IP, USB

خروجی رله

ندارد

باتری داخلی

دارد

میانگین شارژذهی

بین 4 تا 6 ساعت

منبع تغذیه

آداپتور 5 ولت 2 آمپر

اقلام همراه

کابل یو اس بی
آداپتور
پایه
پیچ و رول پلاک

سایر مشخصات

همراه با نرم افزار حضور و غیاب و حقوق دستمزد
امکان تعریف 10 اثر انگشت برای هر شخص

بازدید : 273
سه شنبه 21 مرداد 1399 زمان : 10:50

Faratechno WL50 Attendance Device

ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 12.5*17 سانتی متر
  • وزن: 280 گرم
  • نحوه شناسایی: اثر انگشت / رمز عبور
  • ظرفیت ثبت تردد: 50.000
  • قابلیت تعریف اثر انگشت: 1000 اثر انگشت
  • قابلیت تعریف چهره: ندارد
  • قابلیت تعریف کارت: ندارد
  • زمان شناسایی: کمتر از 0.5 ثانیه
+ نمایش بیشتر
کیفیت این محصول توسط کارشناسان اینصب تایید شده است.
موجود در انبار اینصب
ضمانت اصالت کالا
گارانتی و پشتیبانی 12 ماهه فراتکنو

نقد و بررسی

دستگاه حضور و غیاب، یکی از دستگاه های لازم برای مدیران امروزی جهت کنترل و نظارت بر ورود و خروج پرسنل می باشد که آنها با کمترین هزینه می توانند از آن استفاده کنند. با نصب این دستگاه در ادارات و شرکت ها می توان زمان ورود و خروج، ماموریت، مرخصی و همچنین اضافه کار پرسنل را ثبت کرد. در ابتدا دستگاه حضور و غیاب با استفاده از کارت صورت می پذیرفت اما با پیشرفت تکنولوژی به اثر انگشت و شناسایی چهره نیز مجهز شدند که امکان هیچ گونه تقلبی وجود ندارد و کارمندان راحت تر می توانند از این دستگاه استفاده کنند. شرکت فراتکنو (FaraTechno) دستگاه های حضور و غیاب با مدل های مختلفی را تولید کرده است که دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل wl50 یکی از بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی می باشد که تشابه زیادی با دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400 دارد اما در برخی از قابلیت ها تفاوت هایی بین دو این دستگاه نیز وجود دارد. به عنوان مثال ظرفیت اثر انگشت مدل wl50 در مقابل مدل F400 کمتر می باشد. در ادامه می خواهیم شما را بیشتر با دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل wl50 آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.
حضور و غیاب مدل WL50
مشخصات فنی دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل wl50
اب

مشخصات فنی

ابعاد

12.5*17 سانتی متر

وزن

280 گرم

نحوه شناسایی

اثر انگشت / رمز عبور

ظرفیت ثبت تردد

50.000

قابلیت تعریف اثر انگشت

1000 اثر انگشت

قابلیت تعریف چهره

ندارد

قابلیت تعریف کارت

ندارد

زمان شناسایی

کمتر از 0.5 ثانیه

سایز صفحه نمایش

2.8 اینچ

صفحه نمایش لمسی

ندارد

کلید عملیاتی

مرخصی و ماموریت

سخنگو

فارسی

سیستم عامل

لینوکس

ارتباطات

WIFI, USB

خروجی رله

ندارد

باتری داخلی

ندارد

منبع تغذیه

آداپتور 5 ولت 2 آمپر

اقلام همراه

کابل یو اس بی
آداپتور
پایه
پیچ و رول پلاک
سی دی نرم افزار

سایر مشخصات

همراه با نرم افزار حضور و غیاب و حقوق دستمزد
امکان تعریف 10 اثر انگشت برای هر شخص

د و وزن دستگاه حضور و غیاب مدل wl50 به ترتیب معادل 17*12.5 سانتی متر و 280 گرم می باشد و همچنین دارای 4 کلید عملیاتی است. این دستگاه امکان قابلیت استفاده از کارت را ندارد و فقط با استفاده از اثر انگشت و رمز عبور می توان تردد خود را ثبت کرد.
امکان استخراج اطلاعات از این نوع دستگاه حضور و غیاب فقط از طریق Wi-Fi و USB امکان پذیر است که استفاده از Wi-Fi جدیدترین روش برای انتقال اطلاعات در سیستمهای حضور و غیاب است و لازم است بدانید که در این روش به کابل کشی نیازی نیست و از طریق Wi-Fi می توان عملیات مربوط به انتقال اطلاعات را انجام داد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل wl50، قابلیت ثبت 1000 اثر انگشت و 50000 رفت و آمد را دارد و می تواند در عرض کمتر از نیم ثانیه افراد را شناسایی کند. همچنین این دستگاه به سخنگوی فارسی مجهز شده است و از سیستم عامل لینوکس (Linux) پشتیبانی می کند.
لازم به ذکر است که برای عملکرد بهتر توصیه می شود این دستگاه در دمای صفر تا 45 درجه سانتیگراد نگهداری کنید. برای استفاده از دستگاه حضور و غیاب مدل wl50 بایستی آن را به برق شهری وصل کرد که در صورت قطع شدن برق امکان کار کردن با آن وجود ندارد. زبان دستگاه حضور و غیاب مدل wl50 فارسی است و دارای سخنگوی فارسی نیز می باشد. در جعبه این دستگاه اقلامی از قبیل کابل USB، آداپتور، پایه، پیچ و رول پلاک وجود دارد. از دیگر مشخصات فنی این نوع دستگاه حضور و غیاب می توان به منبع تغذیه آن اشاره کرد که دارای ولتاژ 5 ولت و 2 آمپر می باشد. در پایان لازم است که خاطر نشان کنیم که این دستگاه دارای گارانتی یکساله می باشد (به جز منبع تغذیه و آسیب دیدگی فیزیکی)

بازدید : 300
سه شنبه 14 مرداد 1399 زمان : 11:21

m

امتیاز 5.00 از 5 امتیاز 1مشتری
(دیدگاه کاربر 1)
ویژگی‌های محصول
  • تعداد دکمه های ریموت: 4
  • ابعاد ریموت: 7.3*3.8*1.9 سانتی متر
  • وزن ریموت: 50 گرم
  • جنس بدنه ریموت: پلاستیکی
  • قابلیت ضد اسکن: دارد
  • ریموت یدک: 1 عدد ریموت غیر تصویری
  • مدل ریموت یدک: LT-513
  • تعداد دکمه های ریموت یدک: 4
+ نمایش بیشتر
کیفیت این محصول توسط کارشناسان اینصب تایید شده است.
موجود در انبار اینصب
ضمانت اصالت کالا
گارانتی 12ماهه اینصب
\u06f7\u06f9\u06f0,\u06f0\u06f0\u06f0 \u062a\u0648\u0645\u0627\u0646<\/span><\/span><\/span><\/span>","sku":"alfatech M9","variation_description":"","variation_id":3557,"variation_is_active":true,"variation_is_visible":true,"weight":"","weight_html":"\u0646\u0627\u0645\u0639\u0644\u0648\u0645"},{"attributes":{"attribute_pa_%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d9%84":"%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%85"},"availability_html":"","backorders_allowed":false,"dimensions":{"length":"","width":"","height":""},"dimensions_html":"\u0646\u0627\u0645\u0639\u0644\u0648\u0645","display_price":910000,"display_regular_price":910000,"image":{"title":"\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9","caption":"","url":"http:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9.jpg","alt":"\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631 \u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646 spy M9","src":"http:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9-510x510.jpg","srcset":"http:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9-510x510.jpg 510w, http:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9-300x300.jpg 300w, http:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9-150x150.jpg 150w, http:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9-64x64.jpg 64w, http:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9.jpg 600w","sizes":"(max-width: 510px) 100vw, 510px","full_src":"http:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9.jpg","full_src_w":600,"full_src_h":600,"gallery_thumbnail_src":"http:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9-64x64.jpg","gallery_thumbnail_src_w":64,"gallery_thumbnail_src_h":64,"thumb_src":"http:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u0627\u0634\u06cc\u0646-\u0645\u062f\u0644-M9-200x240.jpg","thumb_src_w":200,"thumb_src_h":240,"src_w":510,"src_h":510},"image_id":3565,"is_downloadable":false,"is_in_stock":true,"is_purchasable":true,"is_sold_individually":"no","is_virtual":false,"max_qty":"","min_qty":1,"price_html":"\u06f9\u06f1\u06f0,\u06f0\u06f0\u06f0 \u062a\u0648\u0645\u0627\u0646<\/span><\/span><\/span><\/span>","sku":"alfatech M9","variation_description":"","variation_id":3558,"variation_is_active":true,"variation_is_visible":true,"weight":"","weight_html":"\u0646\u0627\u0645\u0639\u0644\u0648\u0645"}]">

نقد و بررسی

دزدگیر خودرو آلفا تک مدل M9 نسبت به سایر مدل ها برد ریموت بیشتری دارد.این مدل دارای یک ریموت تصویری و یک ریموت ساده می باشد.اقلام همراه این دستگاه کامل بوده و شامل تمامی لوازم آژیر، شوک، آنتن و… می باشد.این دزدگیر تمام خروجی های مربوطه را نیز دارد. این مدل از کارخانه اسپای (spy) تولید شده و با برند آلفاتک روانه بازار شده است.

مشخصات فنی

تعداد دکمه های ریموت

4

ابعاد ریموت

7.3*3.8*1.9 سانتی متر

وزن ریموت

50 گرم

جنس بدنه ریموت

پلاستیکی

قابلیت ضد اسکن

دارد

ریموت یدک

1 عدد ریموت غیر تصویری

مدل ریموت یدک

LT-513

تعداد دکمه های ریموت یدک

4

ابعاد ریموت یدک

7.3*3.8*1.9 سانتی متر

وزن ریموت یدک

50 گرم

جنس بدنه ریموت یدک

پلاستیکی

کیف ریموت

1 عدد کیف سیلیکونی

نوع باتری

دو عدد باتری نیم قلمی AAA 1.5v

خروجی شیشه بالابر

دارد

خروجی صندوق پران

دارد

خروجی چشمی آلترا سونیک

دارد

قابلیت قفل کودک

دارد

سایر خروجی ها

خروجی LED, خروجی آژیر, خروجی آنتن, خروجی چراغ های راهنما, خروجی رله قطع برق, خروجی سنسور درب, خروجی شوک سنسور, خروجی قفل مرکزی

سایر قابلیت ها

آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت, امکان خاموش نمودن و قطع برق خودرو هنگام سرقت, باز شدن اتوماتیک درب ها پس از خاموش شدن موتور خودرو, تایمر و ساعت روی ریموت, حفاظت الکترونیک سیستم, دارای حافظه در صورت قطع برق دستگاه, دارای حالت تعمیرگاه یا کارواش, ریموت دارای ویبره, فعال شدن اتوماتیک دزدگیر 60 ثانیه پس از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن و بستن درب, قفل شدن اتوماتیک درب ها جهت ایمنی کودکان با گذشت 15 ثانیه پس از روشن شدن موتور خودرو و با اولین ترمز, قفل و مسلح شدن اتوماتیک خودرو در حالی که خودرو غیرمسلح شود و پس از 25 ثانیه هیچ یک از درب ها باز نشوند, نمایشگر میزان باطری ریموت, یافتن ماشین در پارکینگ و مکان های شلوغ

اقلام همراه

LED, آنتن مجزا, بست کمر بندی, پیچ, چسب دوطرفه, دکمه Reset برد اصلی, راهنمای دکمه های ریموت و قابلیت های دستگاه, راهنمای سیم کشی و نصب, ریموت تصویری, ریموت یدک تصویری, سیم بندی کامل, یک عدد کیف سیلیکونی, آژیر, برد اصلی, دو عدد باتری نیم قلمی, شوک سنسور

بازدید : 435
سه شنبه 7 مرداد 1399 زمان : 13:36

Active LF K9 double car alarm

امتیاز 5.00 از 5 امتیاز 1مشتری
(دیدگاه کاربر 1)
ویژگی‌های محصول
  • تعداد دکمه های ریموت: 4
  • ابعاد ریموت: 7.3*3.8*1.9 سانتی متر
  • وزن ریموت: 50 گرم
  • جنس بدنه ریموت: پلاستیکی
  • قابلیت ضد اسکن: دارد
  • ریموت یدک: ا عدد ریموت تصویری
  • مدل ریموت یدک: 829
  • تعداد دکمه های ریموت یدک: 4
+ نمایش بیشتر
کیفیت این محصول توسط کارشناسان اینصب تایید شده است.
موجود در انبار اینصب
ضمانت اصالت کالا
گارانتی 12ماهه اینصب
\u06f9\u06f8\u06f0,\u06f0\u06f0\u06f0 \u062a\u0648\u0645\u0627\u0646<\/span><\/span><\/span><\/span>","sku":"Active-K9","variation_description":"","variation_id":3461,"variation_is_active":true,"variation_is_visible":true,"weight":"","weight_html":"\u0646\u0627\u0645\u0639\u0644\u0648\u0645"},{"attributes":{"attribute_pa_%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d9%84":"%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%85"},"availability_html":"","backorders_allowed":false,"dimensions":{"length":"","width":"","height":""},"dimensions_html":"\u0646\u0627\u0645\u0639\u0644\u0648\u0645","display_price":1100000,"display_regular_price":1100000,"image":{"title":"\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644- K9","caption":"","url":"https:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644-K9.jpg","alt":"","src":"https:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644-K9-510x510.jpg","srcset":"https:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644-K9-510x510.jpg 510w, https:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644-K9-300x300.jpg 300w, https:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644-K9-150x150.jpg 150w, https:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644-K9-64x64.jpg 64w, https:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644-K9.jpg 600w","sizes":"(max-width: 510px) 100vw, 510px","full_src":"https:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644-K9.jpg","full_src_w":600,"full_src_h":600,"gallery_thumbnail_src":"https:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644-K9-64x64.jpg","gallery_thumbnail_src_w":64,"gallery_thumbnail_src_h":64,"thumb_src":"https:\/\/www.enasb.com\/wp-content\/uploads\/2020\/06\/\u062f\u0632\u062f\u06af\u06cc\u0631-\u0645\u062f\u0644-K9-200x240.jpg","thumb_src_w":200,"thumb_src_h":240,"src_w":510,"src_h":510},"image_id":3488,"is_downloadable":false,"is_in_stock":true,"is_purchasable":true,"is_sold_individually":"no","is_virtual":false,"max_qty":"","min_qty":1,"price_html":"\u06f1,\u06f1\u06f0\u06f0,\u06f0\u06f0\u06f0 \u062a\u0648\u0645\u0627\u0646<\/span><\/span><\/span><\/span>","sku":"Active-K9","variation_description":"","variation_id":3462,"variation_is_active":true,"variation_is_visible":true,"weight":"","weight_html":"\u0646\u0627\u0645\u0639\u0644\u0648\u0645"}]">

مشخصات فنی

تعداد دکمه های ریموت

4

ابعاد ریموت

7.3*3.8*1.9 سانتی متر

وزن ریموت

50 گرم

جنس بدنه ریموت

پلاستیکی

قابلیت ضد اسکن

دارد

ریموت یدک

ا عدد ریموت تصویری

مدل ریموت یدک

829

تعداد دکمه های ریموت یدک

4

ابعاد ریموت یدک

7.3*3.8*1.9 سانتی متر

وزن ریموت یدک

50 گرم

جنس بدنه ریموت یدک

استیل و پلاستیک

کیف ریموت

2 عدد کیف سیلیکونی

نوع باتری

دو عدد باتری نیم قلمی AAA 1.5v

خروجی شیشه بالابر

دارد

خروجی صندوق پران

دارد

خروجی چشمی آلترا سونیک

دارد

قابلیت قفل کودک

دارد

سایر خروجی ها

خروجی LED, خروجی آژیر, خروجی آنتن, خروجی چراغ های راهنما, خروجی رله قطع برق, خروجی سنسور درب, خروجی شوک سنسور, خروجی قفل مرکزی

سایر قابلیت ها

آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت, امکان خاموش نمودن و قطع برق خودرو هنگام سرقت, باز شدن اتوماتیک درب ها پس از خاموش شدن موتور خودرو, تایمر و ساعت روی ریموت, حفاظت الکترونیک سیستم, دارای حافظه در صورت قطع برق دستگاه, دارای حالت تعمیرگاه یا کارواش, ریموت دارای ویبره, فعال شدن اتوماتیک دزدگیر 60 ثانیه پس از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن و بستن درب, قفل شدن اتوماتیک درب ها جهت ایمنی کودکان با گذشت 15 ثانیه پس از روشن شدن موتور خودرو و با اولین ترمز, قفل و مسلح شدن اتوماتیک خودرو در حالی که خودرو غیرمسلح شود و پس از 25 ثانیه هیچ یک از درب ها باز نشوند, نمایشگر میزان باطری ریموت, یافتن ماشین در پارکینگ و مکان های شلوغ

اقلام همراه

LED, آنتن مجزا, بست کمر بندی, پیچ, چسب دوطرفه, دکمه Reset برد اصلی, دو عدد کیف سیلیکونی, راهنمای دکمه های ریموت و قابلیت های دستگاه, راهنمای سیم کشی و نصب, ریموت تصویری, ریموت یدک تصویری, سیم بندی کامل, آژیر, برد اصلی, دو عدد باتری نیم قلمی, شوک سنسور

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 1540
  • بازدید کلی : 50793
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه